Jak wcielić w życie pomysł na startup lub udoskonalić już działający biznes z branży technologicznej? W Google Campus w Warszawie trzy organizacje: Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy, Studyinn Foundation oraz Fundacja Think! zorganizowały dziś w ramach akcji społecznej "Tydzień dla Oszczędzania 2017" warsztat STARTUP DAY z mentorami dla początkujących przedsiębiorców. Była to dobra okazja, żeby zaprezentować swój pomysł, wziąć udział w warsztatach z mentorami i w konkursie na najlepszy startup oraz nawiązać cenne relacje biznesowe.
Startup Day to jednodniowy warsztat skierowany do autorów zarówno już funkcjonujących rozwiązań, jak i pomysłów na etapie modelu biznesowego. Wydarzenie to zostało uroczyście otwarte przez Sławomira S. Sikorę, prezesa zarządu Citi Handlowy, który podczas swojego wystąpienia zwracał uwagę m.in. na to, aby ewentualne porażki przyjmować jako naukę i dalej systematycznie rozwijać swój pomysł biznesowy.
Podczas kilku godzin pod okiem doświadczonych mentorów m.in. z banku Citi Handlowy start-upy z segmentów fintech, IT&security oraz branży kreatywnej miały możliwość dopracowania strategii rozwoju swojego biznesu. Uczestniczący w STARTUP DAY eksperci z różnych branż pomagali młoym przedsiębiorcom w tworzeniu modeli biznesowych, sprzedażowych, jak również doprecyzowaniu grupy docelowych odbiorców. Projekty bardziej zaawansowane otrzymały wsparcie mentorskie dotyczące m.in. określenia kanałów dystrybucji, metod promocji, komunikacji czy dalszej strategii rozwoju. Spotkanie w Google Campus było również okazją do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych.
„Jako bank wspierający przedsiębiorczość chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem z młodymi ludźmi, którzy chcą wprowadzić w życie swój pomysł na biznes. STARTPUP DAY to doskonała okazja, żeby przedyskutować ze specjalistami swoje wątpliwości i zadać pytania, w jaki sposób rozwijać swój pomysł” – mówi Grzegorz Dąbrowski, Szefa Bankowości Przedsiębiorstw w banku Citi Handlowy.
Projekt inauguruje Program Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach akcji społecznej „Tydzień dla Oszczędzania”, którego celem jest wsparcie młodych osób w realizacji swojego pomysłu na biznes. Więcej informacji o planowanych działaniach będzie można znaleźć w portalu www.rozwijamy.edu.pl.
Organizatorem Programu Rozwoju Przedsiębiorczości jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK. Partnerem Strategicznym jest Citi Handlowy, zaś Partnerami: Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy i Fundacja StudyInn.